Jul 25, 2012

Salam Ramadhan

Hari ni dah masuk 5 Ramadhan tapi baru berkesempatan mengucapkan Selamat Berpuasa kepada rakan2 blogger..Sibuk bebenor ke aku ni..? Hehe..takde la bz pun cuma sekarang ni aku rasa mcm cepat sgt masa berlalu, nak buat itu dan ini mcm tak sempat je (nak update blog slalunye bergantung pd mood aku, hihi..) Walaupun dah lama tak update blog tp aku slalu je blogwalking so aku takde la tertinggal apa2 news esp my TTC's members...

Tambahan pula last week hubby aku dah balik, lagi la aku tak sempat nak buka lappy pun kat umah.  Siang hari keje, ptg balik buat itu dan ini..malam plak lagi2 bulan puasa ni kejap sgt masa berlalu.  Ni curik2 masa berblog time office hour :-)

Alhamdulillah awal Ramadhan thn ni aku dapat sambut dengan hubby tercinta..dan harap2 berterusan sampai Raya laa... Kena naik job time raya mmg kes nanya la..huhu..tanak pikir lg la psl tu kan, nnt tak pasal2 spoil mood aku.

Okay, melalut panjang plak dah.. Nak wish kepada semua rakan2 blogger Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.  Semoga di bulan mulia ini semua amal ibadat kita di terima Allah SWT, agar kita semua diberi kesihatan yang baik untuk beribadah kepadaNya dan semoga Allah memakbulkan doa2 kita (dedicated to all my TTC frens) agar dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.  Janji Allah itu pasti.. Insya-Allah...

No comments:

Post a Comment

TQ for the comment