Nov 15, 2011

Cuti Keputeraan Sultan Kelantan

Hepinye aku bulan ni sbb byk betul cuti...  Duk kira2 cuti am bulan ni 4 hari plus cuti yang aku apply plak 2 hari.  Hehe, kan best klau tiap2 bln ada cuti mcm ni :-)  Akhir bulan ni plak Cuti Awal Muharram then aku apply sehari sbb time tu kitorang ada buat family day kat Perak.  Yeayyyy tak sabarnye walaupun family tak cukup korum...adik, k.ira, abg padil, shafia dan hubby aku tak turut serta.  Huhu, so sad :-(  Takpelah at least masa aku sedikit terisi di samping family tersayang.  

Cuti Keputeraan Sultan Kelantan ari tu aku tak pegi mana2 pun cuma servis umah slps raya haji ari tu.  Hehe, kebetulan hari panas boleh la laundry towel, cadar dan kain baju.

Petang plak aku sempat buat Chicken Pie, abah asyik request nak mkn, so aku buat la boleh mkn utk tea time :-)  Chicken Pie kali ni aku guna resepi Cik Nah (aunty aku dari sarawak) tapi pastry aku guna yang segera je, yang penting cepat tapi sedap..!!

Telah siap dibakar..panas..panas..
Close up my Chicken Pie
Siap utk dimakan tp kali ni tak sapu kuning telur kat atas :-)

No comments:

Post a Comment

TQ for the comment