Oct 31, 2011

Musim Tengkujuh

Sekarang dah nak masuk bulan November dan musim tengkujuh di negeri-negeri Pantai Timur sudah pun bermula.  Time ni mood asyik nak tdo dan malas buat keje.  Hehe, yelah nak bgn pagi punya la susah apabila diri diselimuti comforter dan bunyi hujan yg masih lebat dari luar rumah.  Kdg2 tu terbabas jugak sbb en. suami takde nak tlg kejutkan.  Maklumlah aku ni mmg kaki tdo, hehe...


Hot shower plak rosak kot sbb asyik tanak kuar air je so lg la sejuk aku nak mandi, pas ni kena masak air dulu sblm mandi sbb aku ni mmg 'penyejuk' orangnye.  Time hubby ada ari tu takde plak dia buat hal, hampeh...  Tp bila dah mandi and solat tu rasa dah semangat sket nak pegi keje.


Next week Insyallah kita akan menyambut Hari Raya Aidiladha.  Harap2nya hujan tak berpanjangan nanti susah plak nak korban, raya pun jadi kurang meriah dan mmg hakikatnya raya haji tahun ni kurang meriah bg aku sbb hubby terpaksa beraya di lautan.  Sape tak sedih wooo..huhu..dan buat pertama kalinya kami tak beraya bersama sebagai suami isteri.  Namun aku masih bersyukur kerana adanya parents dan family disisi di saat suka duka.  FAMILIES ARE FOREVER :-) 

No comments:

Post a Comment

TQ for the comment