Jul 30, 2012

TTC Naturally

Macam biasa cycle ni genap 28 hari cik P muncul, sempat puasa 5 hari je.. Sangat-sangat on time oke.. Frust..? Tak jugak sebab i'm waiting my fertile day cycle ni coz hubby Insya-Allah cuti sebulan bulan puasa ni, yeayyy.. Bukan senang tau nak carik masa yg betul2 ngam mcm ni..

Cycle ni aku dan hubby decide nak try to conceive naturally je.. Biasanye kalau hubby ada time aku fertile, aku akan amik Clomid tp kali ni cam malas dan nak try naturally je, harap2 berkat bulan Ramadhan ni ada rezeki untuk kami berdua dan tak lupa juga untuk rakan2 TTC yg lain, Insya-Allah...

Sweettt :-)
Harap2 telur-telurku membesar dengan jayanya tanpa Clomid sebab kalau time aku amik Clomid, cukup mekar dan comel je tumbesarannya.. Hehe tp tak jalan jugak sebabnya ALLAH dah aturkan yang terbaik buat aku dan suami.  Mesti ada hikmahkan..? Ya..positifkan diri dan tanak stress.. Chaiyok2..!!

4 comments:

  1. period mmg on time eh? zana period x tetap.. kadang2 jadi stress sebab period tu x dtg on time.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat ni mmg tetap dan teratur.. Tp susah jugak sbb PJJ.. Most of the time daku subur keseorangan je..hehe.. tu maybe penyebab je, selebihnya hanya Allah yang tau bila rezeki kita :-)

      Delete
  2. sabar tan...insyaALLAH ada rezeki suatu hari nanti.

    ReplyDelete

TQ for the comment