Jan 30, 2012

Home Made

Entry makan2 ye kawan2..dah lame buat tp nak upload tu ambik masa sket..mcm byk sgt keje mengalahkan kaum ibu kan.. hehe..

Hari tu Intan ada buat Pie Sardin dan juga Apam Polkadot.  Pie sardin tu sangat2 senang cara nak membuatnya, kulit plak guna yg segera jugak.  Sebab tu la suke dan rajin nak buat, hehe..

Apam polkadot tu pulak buat masa hubby nak pegi job ari tu..dapat jugak dia bawak bekal, sampai la jugak kuih apam aku ke negara orang :-)  Hubby jugak tolong decorate apam tu ikut suke die..takpela yg penting rasa tetap sama dan yummyyy...

Pie sardin..kembang semacam je, makan 1 pun dah kenyang..hehe
Our apam..perfectly done by us :-)

1 comment:

  1. Oppss..sori, bkn pie sardin tp puff sardin..hehe

    ReplyDelete

TQ for the comment