Feb 8, 2012

Finally..decided..

Owhh..i really cant wait..about 10 days more..seingat aku ni la plg lama aku berjauhan ngan hubby..duk kire2 tu adalah dlm 51 hari (as at 8 Feb 2012) and there'll be another 10 days to go..kirenye 60 hari jugak la..2 bulan tu..

Alhamdulillah Allah SWT telah menjadikan aku setabah dan secekal ini walaupun kadang2 tu aku rasa down dan sgt2 rindu kat hubby aku..tp aku kena kuat semangat sbb hubby aku sgt2 memerlukan kekuatan aku untuk dia kuat juga (aku akan selalu ingat kata2 dia yg satu ini :-)

Dalam duk tunggu hubby balik ni, dia dah bagi green light ke mana kitorang akan honeymoon kali ni..kire honeymoon la ye sbb masih berdua, sob, sob, sob... Kebetulan Air Asia ada buat jualan utk travel bulan Feb dan Mac..so, ape lagi dia suh pilih la nak gi mane.. Punyela pening aku nak buat keputusan, last2 aku pilih Phuket je la, tak jauh sgt kan..



Insyallah kami pegi 3 hari 2 malam je memandangkan aku akan guna byk lagi cuti utk hari2 mendatang.. yang tak bestnye kami dari KB akan ke KL dulu baru la bleh ke destinasi..sbb tu la kena prepare cuti utk pegi dan balik skali.

Percutian kali ni hampir2 time aku peyed, aku pilih 25 Feb iaitu 1 week before period due.  Nak awal dr tu tak bleh la pulak sbb hubby aku balik maybe dlm 20 Feb camtu.  Nasib la kan, kali ni hubby balik pun aku baru je lps fertile..timing slalu tak kena (macam nak bg alasan kan tp seriously tu la masalah terbesar aku dan hubby skrg)  Usaha kami nak baby mmg sentiasa ada tp kalau duk pikir2 macam makan ubat dan supplement tu tak tau berhasil ke tak sebab kami jarang dapat bersama.  Dari sudut nak +ve kan diri, aku pikir ini salah satu ujian Tuhan buat kami berdua.  Lain orang lain pulak cara ujianNya.  Kami kena sentiasa redha dan kuat semangat.

The most important, aku tanak stress..nak spend time ngan hubby puas2 sebab kami tak mcm org lain yg tiap2 hari boleh berkepit je kan..Untung kwn2 yg dpt duk sesame tu ek.. :-)   

No comments:

Post a Comment

TQ for the comment