Feb 9, 2012

Alahaiii..

Aiishhh..tensionnye..!! Pagi td boss suh fotostat psl Bengkel Perancangan Strategik yg akan diadakan pada Feb 2012 tp takde pulak state bila tarikhnye..belek punye belek ternampak la nama aku yg akan turut serta bengkel tu nanti..errkk, aku dah tak sedap hati..mst bengkel tu time aku nak bercuti-cuti honeymun ngan hubby..

Yelah ni dah nak masuk tgh bulan Feb..aku sgt2 pasti bengkel tu nnt mst akhir bulan ni..Ohhh, tidak..!! camne ni sume tiket dah booked..Huhu, nak mintak excuse tu segan la plak even aku ke bengkel tu hanyalah sbg pelapor je kot, takde la aku nak discuss dlm grouping mcm diorang tu..Aisehhh..mencik, mencik, mencik..!

Dah la susah bebenor nak spend masa ngan hubby, time dia balik camni mulalah ade je hal kat office.. Ptg ni bos ada discussion psl bengkel tu ngan pihak UMK..harap sgt2 bengkel tu cancel (haha, jahat siottt), tak pun nama aku tak tersenarai..Ya Allah, permudahkanlah urusan ku..

2 comments:

  1. garam tan dop kita sokmo dh plan cantik tup2 ada la xtvt d tempat keje...ambik MC la duk diam lu

    ReplyDelete
  2. lega aku nita..dgr kabar buat bln mac ni..huhu, hrp2 tak kacau cuti aku la..

    ReplyDelete

TQ for the comment